معرفی و بررسی انواع سینک ظرفشویی

معرفی و بررسی انواع سینک ظرفشویی

تعداد بازدید:1691

معرفی انواع سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی استیل

قیمت مناسب و دوام بالایی دارد و به راحتی تمیز می شود. از فولاد ضد زنگ ساخته می شود که در برابر زنگ زدگی، فرورفتگی و برآمدگی مقاوم می باشد. ولی احتمال خراشیدگی یا لکه گیری را دارد.

سینک فلزی

 

سینک ظرفشویی شیشه ای

از شیشه سکوریت نشکن ساخته شده و قسمت لگن آن معمولا از جنس استیل می باشد. لکه نمی گیرد اما برای آشپزخانه های شلوغ نیز توصیه نمی گردد زیرا در صورت تحت فشار قرار گرفتن صفحه احتمال ترک خوردگی یا شکستن وجود دارد.

سینک شیشه ای

 

سینک ظرفشویی گرانیت

این سینک از ترکیب گرانیت یا کوارتز با پرکننده رزین ساخته می شود و کاملا مقاوم می باشد و در برابر خراش و لکه بسیار قوی عمل می کند.

سینک گرانیتی

 

سینک ظرفشویی کورین

این سنگ مصنوعی دارای رنگها و طرح های متنوع می باشد. شستشوی آن آسان است و به دلیل نوع بافت، لکه آب را نشان نمی دهد. این نوع سینک ضد باکتری و قارچ و ضد خراش می باشد و قیمت بالاتری نسبت به بقیه انواع سینک ها دارد.

سینک کورین

 

سینک ظرفشویی سنگ مرمر

استفاده از سنگ طبیعی در سینک ظرفشویی زیبایی بسیاری به دکوراسیون آشپزخانه می دهد که از آن جمله می توان از سینک سنگ مرمر نام برد. این نوع سنگ مقاومت و دوام بالایی دارد. اما به دلیل رنگ روشن آن، خیلی زود لک بر میدارد و کدر می شود و قیمت آن نیز بسیار بالاست.

سینک ظرفشویی مرمری

 

سینک ظرفشویی برنجی

کسانی که تمایل به داشتن دکوراسیون روستیک در آشپزخانه خود می باشند، می توانند از سینک ظرفشویی برنجی استفاده نمایند. ظاهر این سینک ها قدیمی به نظر می رسد اما زیبایی فوق العاده ای را به نمایش می گذارد.

سینک برنجی

 

سینک ظرفشویی مسی

مس فلزی مقاوم است که امروزه به دلیل زیبایی فوق العاده خاص خود جزء محبوب ترین فلزات برای افراد خوش ذوق به شمار می رود. این متریال سلامتی و پاکیزگی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد زیرا مس فلزی ضد میکروب است.

سینک ظرفشویی مسی

1- از نظر زيبايی سينک روکار بهتر است يا توکار ؟

شايد پاسخ شما به این سوال سینک توکار باشد.
تعداد اندکی نیز ممکن است که بگویند سينک روکار.

در هر صورت مهم اين است که شما چه نوعی را می پسنديد.
ما هم صددرصد از لحاظ زيبايی، سينک توکار را پيشنهاد مینماییم. در یک آشپزخانه با طراحی حرفه ای اگر از سينک  روکار استفاده شود، ممکن است برای بسیاری از افراد زیبا به نظر نرسد. همين طور که شما در هيچ يک از طرح های ژورنالی سينک روکار نمی بينيد.
توجه داشته باشید که در آشپزخانه با طراحی مدرن، اغلب سينک های مستطيل، بدون لبه های گرد و در آشپزخانه با طراحی کلاسيک، سينک های بيضی يا گرد بدون لبه های تيز توصيه می شود. البته اين مسئله مطلق نيست و مي تواند به تناسب طراحی استثناء هم داشته باشد.


2- از نظر فنی سينک تو کار بهتر است يا روکار ؟


ممکن است که شما اين جمله را از اطرافيانتان زياد شنيده باشيد که :

"من در آشپزخانه خود سينک تو کار استفاده کرده ام، اما صفحه دور سينک باد کرده است یا این که همیشه بعد از شستن ظرف، بايد حتما با دستمال دور سینک را خشک کنید و..."

سپس دیگری می گوید:

"من نیز قبلا از سينک توکار استفاده کرده ام، ولی در طراحی جدید آشپزخانه خود، از سينک روکار استفاده نموده ام و بسیار راضی هستم."


و درنهايت شما سر در گم می مانید که اگر سینک توکار بگیرم دردسرهای زیادی خواهد داشت...
و اگر سینک روکار را استفاده نمایم زیبایی سینک توکار را نخواهد داشت.
       

 

سینک توکار بهتر است یا سینک روکار؟سینک توکار بهتر است یا سینک روکار؟سینک روکار

 

اما واقعيت چيز ديگری می باشد. از نظر آب بندی، سينک های توکار اگر بهتر از سينک های روکار نباشند، چيزی هم کم ندارند. اگر کسی سينک توکار استفاده کرده و صفحه کابينتش باد کرده باشد، مشکل از آب بندی سینک است، نه تو کار بودن سینک.
زمان نصب سينک توکار بر روی صفحه می بایست، تمام قسمت های برش خورده توسط چسب سيليکون پوشش داده شوند. تا از نفوذ آب به درون صفحه جلوگیری به عمل آید. هم چنین بعد از آب بندی از روی صفحه باید از زیر صفحه نیز آب بندی انجام گردد.

 

پاسخگوی شما هستیم.

07138316283