ام دی اف طرح بتن متریالی جدید برای درب و صفحات کابینت آشپزخانه

ام دی اف طرح بتن متریالی جدید برای درب و صفحات کابینت آشپزخانه

تعداد بازدید:4655

همه‌ی ما بتن را به عنوان یک متریال بسیار مقاوم می‌شناسیم با چهره‌ای زمخت! پس شاید هرگز به کابینتی از جنس بتن فکر هم نکنیم. اما باید بدانید که با اضافه کردن رنگدانه و ماده رنگی به ترکیب بتن می‌توان انواع صفحه کابینت بتنی با رنگ های متنوع بوجود آورد که از نظر بصری نیز بافت خاص و جذابی دارند و به عنوان جدیدترین صفحه کابینت نیز شناخته می‌شود.


ام دی اف طرح بتن متریالی جدید و لوکس است که در روکش درب کابینت، صفحه کابینت طرح بتنی و صفحه روی میز، کفپوش، دیوار بتنی و به طور کلی در  دکوراسیون آشپزخانه و داخلی خانه از آن استفاده می شود. 
این نوع ام دی اف ( طرح بتن ) ترکیبی شگفت‌انگیز از چوب و بتن است. این متریال در ابتدا به عنوان کف‌پوش در محیط‌های بزرگ صنعتی استفاده می شد. 
اما اکنون ترکیبات و فرمول آن به گونه‌ای ارتقا یافته و در اوج زیبایی خود توانسته به خانه ها نیز راه پیدا کند. 
در این آشپزخانه درب ها و بدنه کابینت با طرح بتن پوشش داده می شود و می توان بتن را با رنگ ها و متریال مختلف مورد استفاده قرار داد.
در ام دی اف طرح بتن، کاشی بین کابینتی خاکستری و صفحه روی میز نیز با رنگ بتن هماهنگی زیبایی ایجاد می کند و برای از بین بردن حس سردی بتن، استفاده از چوب در محیط توصیه می شود.
ام دی اف طرح بتن علاوه بر داشتن طرح های برجسته زیبا، مقاوت خوبی در برابر خط و خش دارد و بدلیل ضد آب بودن و مقاوم بودن در برابر فرسایش برای روکش درب کابینت، صفحه کابینت طرح بتن و دکوراسیون آشپزخانه مناسب است.
ام دی اف طرح بتن ضد آب با سطحی برجسته و زیبا، در ساخت دکوراسیون منازل و ادارات  بسیار مناسب و پرکاربرد است.


مزایا:
این نوع از ام دی اف ، هماهنگی بسیار زیادی با انواع دکوراسیون و رنگ های متفاوت دارد. طول عمر بالا، اجرای بدون درز، ضد آب بودن و هزینه پایین نگه داری و... از جمله ویژگی های این متریال می باشد.
معایب:
آنتی باکتریال نمی باشد، سطح صفحه کابینت دارای درز است و در نتیجه امکان جذب لکه را دارد، بتن به مرور زمان دچار ترک های سطحی می شود که البته بعضی افراد آن را دوست دارند.

 

پاسخگوی شما هستیم.

07138316283